Allehoutpellets
Succesvolle lente-campagne in cijfers
Allehoutpellets springt er uit; de lente in cijfers.
Samenwerking
2015 – heden
Levering
Social Media B2C
POS-materiaal
Marketing
Stationary
Nieuwsbrieven
Fotoshoot
Campagne
Team
Danny Hilven
Ilse Vastmans
Nele Hesemans
Jürgen Veestraeten
Bart Wierzbicki
Uitdaging
Bij Allehoutpellets is het voorjaar steevast het moment om klanten te overtuigen van een slimme aankoop. De jaarlijkse lenteactie zorgt voor een stevige boost in de verkoop, maar ook voor torenhoge verwachtingen. Hoe zorg je ervoor dat zo’n actie jaar na jaar relevant blijft, extra verkeer en bestellingen oplevert en herkenbaar blijft binnen de huisstijl?
Oplossing
Grafico bedacht de creatieve campagne “mei is goed voor mij” en zorgde voor een herkenbare stijl in woord en beeld. Met pakkende copy, slimme visuals en geoliede Maillchimp campagne werd de actie breed uitgerold. De resultaten spreken voor zich: 1296 bestellingen in mei 2024, goed voor een stijging van bijna 28% ten opzichte van het jaar voordien. Ook de omzet kende een mooie groei. Kortom: een vertrouwde actie, elk jaar in een fris jasje met merkimpact die blijft hangen.
Navigeer door succesverhalen,
die onze klanten graag met jou delen.
Navigeer door succesverhalen,
die onze klanten graag met jou delen.
Benieuwd naar onze impact? Klik er gerust op los, struin digitaal door onze projecten en lees verhalen van klanten. Smaakt dat naar meer?