Topo Terra
Frisse start voor familiebedrijf in grondwerken
Frisse start voor familiebedrijf in grondwerken
Samenwerking
2024 – heden
Levering
Naamgeving
Logo
Stationary
Belettering wagenpark
Marketing
Website
Social Media B2B
Werfmateriaal
Merkactivatie
Team
Danny Hilven
Ilse Vastmans
Jürgen Veestraeten
Nele Hesemans
Bart Wierzbicky
Uitdaging
Topo Terra (voorheen KD-Partners) moest mee met zijn tijd. De nieuwe generatie Kerkhofs nam het over, maar werkte nog met een verouderd logo en een naam die niets zei over hun kernactiviteit: grondwerken. De uitdaging? Een frisse identiteit die én de familiewortels respecteerde, én hun professionaliteit in de grondwerksector uitstraalde.
Oplossing
Grafico ontwikkelde een strakke nieuwe merkidentiteit. De naam “Topo Terra” verankert het bedrijf in haar vakgebied, terwijl het moderne logo en de huisstijl precisie en betrouwbaarheid uitstralen. Robuust genoeg voor de bouwplaats, scherp genoeg voor zakelijke communicatie. Het resultaat? Een toekomstbestendig merk dat perfect past bij de nieuwe generatie.
Navigeer door succesverhalen,
die onze klanten graag met jou delen.
Navigeer door succesverhalen,
die onze klanten graag met jou delen.
Benieuwd naar onze impact? Klik er gerust op los, struin digitaal door onze projecten en lees verhalen van klanten. Smaakt dat naar meer?